יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

כואב לי הראש


למרבה האירוניה, לא היה לי זמן לכתוב פוסט שני כי אני משוטטת לי ברחבי הארץ בחיפוש אחר מקום ל-החתונה. מושבים נידחים, מקומות יוקרה במושבים נידחים, מקומות בלי רשיון עסק במושבים נידחים, איפה לא הייתי. בהתחלה הייתי בטוחה שאראה 2-3 מקומות ואחליט על אחד מהם – כי למה לאמלל את עצמי? אבל וואלה, אנחנו מדברים פה על אירוע של מעל 100,000 ש"ח!
לא משנה איך תנערו את הארנק אז צריך להשקיע בו לא מעט מחשבה:

כל שקל שהם מעלים לך במנה זה שקל שירד לך אח"כ מהבנק. כל 4,000 ש"ח שרוצים ממך על תאורה והגברה (זה גם ככה נמצא שם, למה אני צריכה לשלם על זה?!) זה 4,000 פחות לנסוע איתם לצימר כדי להירגע מהלחץ של ארגון החתונה, שאמור להיות היום המאושר בחייך פור גאד סייק (מקווה שקראתם את כל המשפט בנשימה אחת ועצבנית).

יש פה שרשרת מזון כספית מסועפת, ואנחנו בתחתית שלה, מה-זה בתחתית. אבל מה, אני לחוצה מדי בשביל להתעצבן על זה כרגע. קרה שאנחנו יכולים להתחתן בשבועיים מאוד ספציפיים בקיץ ונכון לעכשיו אני חייבת להחליט ביומיים הקרובים איפה ה-החתונה תהיה.

אז למה לא לשתף את מי שמוכן לשמוע בהרהור הכי און ליין? כרגע ההתלבטות היא בין מקום שנקרא "המערהבבית גוברין לבין "בוסתן" באבו גוש. המערה, לכל הדעות (שלי) היא מקום מיוחד ברמה שאין לתאר, אין ספק שלוקח את כל הגנים בהליכה. מה שכן, קצת בלאגן להגיע לשם – כביש 6 דרומה ואז 10 ק"מ פתלתלים וגם נשאר להם רק את יום רביעי. והבוסתן – בערך המקום היחיד הפנוי בארץ שיש לו את היום חמישי שרצינו פנוי, ודי פשוט להגיע אליו. אז חמישי  או רביעי? מערה מיוחדת או גן מפואר? לחשוב רק על עצמי- או להקל על האורחים?

למה אין מערות ברמת גן?
אני לא בנויה להחלטות האלה. מה הלב שלי אומר? כרגע הוא נוטה לכיוון המערה, אבל בא לי שאנשים יגיעו הכי בקלילות וירקדו לתוך הסופ"ש, כמו שנראה לי שיהיה בבוסתן. מצד אחד אני אומרת לעצמי שאם נגררתי שנים ארוכות למקומות לא קשורים כי ברור שאני אבוא בשביל חברים שלי, אז מן הסתם אני מצפה ליחס באותו מטבע (יש פה תרתי משמע קורע שאני מוותרת עליו מרוב לחץ), אבל מצד שני לא כל מי שמגיע הוא חבר טוב שמוכן לקחת יום חופש, חלק באים כי הם פשוט אוהבים אותי, אבל יותר אוהבים 8 שעות שינה באמצע השבוע.

אני בטוחה שעברתם את אותו הסיפור. אז מה החלטתם ולפי מה?





3 תגובות:

  1. מכירה את זה. גם לי הייתה התלבטות דומה.
    על הבוסתן שמעתי דברים טובים.
    את המערה אני פחות מכירה אבל זה נשמע מיוחד.
    גם אני חשבתי על כל האנשים שהזמינו אותי לחורים נידחים והלכתי לחתונות שלהם, ולא תמיד הם היו חברים קרובים.
    רביעי זה פחות טוב מחמישי אבל בסופו של דבר השיקול המכריע הוא המחיר של המנה :)

    השבמחק