יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

"התכנון זה כל הכיף"


דפקתי שנ"צ נדיר על הספה בסלון ביום חופש היחידי שהיה לי מזה כמה חודשים, ופתאום זה היכה בי. החתול, כאילו. קפץ עלי מהמשענת  של הספה. אבל כנראה שהוא העיר אותי באמצע חלום מטורף כי קמתי עם אחלה תובנה. מאז שהכרזתי לכולם על החתונה הקרובה והמתממשת (זה קטע, הא?) העולם מתחלק לשניים: האנשים שמבינים את כאב הראש שלי ואת המוטרדות שבדבר ומנסים להרגיע אותי באופן קבוע (בדרך השלילה, כמובן): "ברגע שתסגרי אולם, את יכולה להיות רגועה". "סגרת מקום? יופי, ברגע שתסגרי צלם ודיג'יי את יכולה להיות רגועה"... וכו', ויש את האנשים האלה שאומרים  "תהני מהתכנון, אם לא תהני זה לא שווה את זה", "אנחנו פשוט נהנינו, התכנון זה כל הכיף".

האינסטינקט הראשוני שלי כמובן הוא למסור "באמא שלכם?! " חינני אחד לאנשים שאומרים שאני  פ-ש-ו-ט חייבת לנסות ליהנות מהתעשייה הזאת שבאה למצוץ לי את הדם עד שתוכח חפותי באמצעות פנקס הצ'קים שלי. יותר מזה, איך אף אחד לא שם לב שהדרך ליום המאושר בחיי כרוכה בחצי שנה הכי מלחיצה בחיי?

אבל כמו שאמרתי לכם קודם,אחלה תובנה. הבנתי למה כל הסיפור יכול להיות כיפי: ניוזפלאש! א-נ-י- הכלה!. נכון, התכנונים איז א ביצ', אבל הנה, התייסרתי כמה ימים באמת קשים איפה לקיים את ה-ח-ת-ו-נ-ה-, רציתי את המקום שלא חשבתי שיש למישהו אומץ לסגור שם (ובטח לא לי) אבל הנה זה קרה, קיבלתי מה שרציתי. כלומר, אם מחר אני קמה בבוקר עם גרעפסים של המבורגר, אני יכולה להחליט שהחתונה ממש חייבת להיות צמחונית. אם יבוא לי, אני אוכל להגיש מנה ראשונה פטה חילבה וגלידת אנטריקוט לקינוח, ואם אחליט שמרגול זכאית אני אביא את אטדגי לחתן אותנו, כי היי, הוא מתכון לזוגיות שמניבה רווחים... כמובן שפוצי  אמור להיות שותף לכל ההחלטות האלה, אבל אני בספק אם הוא יראה את הכל מלמעלה מהבלון הפורח שניכנס איתו.

מה-זה רציתי לעצב תמונה של חופה מעל כרישים, אבל למי יש זמן?!


קלטו, אם ארצה להתחתן בשעה 3 שזה אפילו לפני השקיעה כדי שבשקיעה עצמה כבר כולם יהיו שיכורים אז האורחים אכלו אותה ביום חופש,  אם יבוא לי סוכריות גומי בצורת כרישים בייבוא מיוחד מאיטליה בזמן החופה אז מגניב, אם בכלל יבוא לי לשחרר כרישים בתוך בריכה ליד החופה אז אין שום בעיה, זה יקרה כי, מבזק חדשות,  א-נ-י הכלה.





מה שנקרא – איף יו גט מריד, דיי ויל האב טו קאם, אנד גיב יו א צ'ק.

אבל באמת, אפשר להבין למה חתונות זה עסק כזה רגיש. מלא בחורות רגילות הופכות לכלות בפוטנציה ומבינות שיש להן כח בידיים. כח על האורחים, על האולם, כח על מהלך יום שלם בחייהן,
ואחר כך - כח על הבעל למשך 50 שנה.

מוהאהאהאהאהא...




בואו לבקר אותי בעמוד ב-F!

3 תגובות:

  1. אין עליך! תיכנסי בכדור פורח שיוריד אותך על סוס עם מרכבה ואת וגלעד תעברו מתחת לבריכה עם כרישים שיעשו מופע במיוחד בשבילך... ענקית

    השבמחק
  2. מישהי פה הופכת לבריידזילה לנגד עינינו :)

    השבמחק
  3. בחיי שאת גנובה אבל תכלס לא חשבתי על זה בכלל עד התובנה שלך. אני עוד צריכה שזה ישקע ואז גם אני אוכל להנות מזה. מוהאה הא הא!

    השבמחק