יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ההזמנה המושלמת לחתונה



טוב. ההתלבטות נגמרה, החלטנו על "המערה"!

דוגרי, מהרגע שראיתי את המקום לא הבנתי איך אפשר לעשות אחורה-פנה וללכת לראות עוד גני אירועים רגילים, אבל מה, לא נשמתי 4 ימים בגלל הצורך להחליט: האם אני צריכה לוותר על מקום שבעיניי הוא מיוחד ברמות על כדי להקל על האורחים?

החלטתי לסמוך על האינטואציות שלי. אז פחות חצי שעה של ריקודים כי זה רביעי וילכו קצת יותר מוקדם. 
אז ישקיעו בי עוד 10 דקות נסיעה או לחילופין יחשבו שאני בריידזילה שלא איכפת לה מהאורחים.
כוסאומו מהכ'פת לי. איך האופטימיים אומרים? זה היום שלי, אז תיחנקו עם זה.

אם שם אני ארגיש יותר אני, ויהיה לי ולגלעד את החופש לעשות שטויות שאני מקווה שיהפכו את האירוע למיוחד 
(כן, אני יודעת שהכל נראה אותו דבר, תפסיקו להזכיר לי את זה), ואם אני מרגישה ששם זה ה-ד-ב-ר,
אז אני מקווה שזה יחלחל גם לאורחים (יחד עם איזה צ'ייסר) ושהם יהיה מבסוטים למרות הנסיעה,
ולמרות העבודה מחר, ולמרות שהפכתי מבחורה צינית ושפויה לחלוטין למישהי שלא ישנה בלילה
כי היא לא מצליחה להחליט אם היא רוצה בר מבעבעים או לא.

אז היום הולכים לסגור את המקום.

ועד אז – חשבתי על זה וזאת הדרך הדמיונית שלי להתמודד עם המצב,

הזמנת החתונה המושלמת לאירוע:

ההזמנה הפולנית שלי - לחצו להגדלה




4 תגובות:

  1. מזל טוב חמודים! נשמע אחלה מקום וההזמנה מצוינת.
    אתם לגמרי צריכים להשתמש בה :)

    השבמחק
  2. מורוש וגלעדוש,
    מזל טוב ושמחה טוב, לה לה לה וקולווולווווו!
    בהחלט הזמנה מושלמת :)
    עושה חשק לבוא כבר לחתונה!
    הילה סטאר

    השבמחק
  3. חח ההזמנה בהחלט נראית קצת פולניה, בהצלחה לשניכם.
    אני ממליץ, על הזמנה לחתונה, לשנות את העיצוב שלה מבחינת מבנה, לעגל פינות וכ'ו, יכול להיראות ממש יפה.

    השבמחק
  4. תודה על התגובה!
    כמובן שהעיצוב הזה לא יישאר, אחרת מפטרים אותי מהמשרד בו אני עובדת עקב טעם רע:)
    אני גם די בטוחה שרוב הטקסטים לא יישארו...

    השבמחק