יום שבת, 7 באוגוסט 2010

איזה קטע שקופי דווקא אמור לצמצם מילים,הא?


באמא שלי, סיימתי חודש במשרד פרסום. החלק הראשון קשור לפרסום, כי אני יודעת שהסיכוי שהאנשים בתחום הנ"ל יצליחו לקרוא בלוג שלם מבלי שהוא כתוב עליהם, זהה לסיכויים שזמר גיי יישאר בארון באירוע שאותו מנחה גל אוחובסקי.
למדתי המון (ועדיין, כמעט כלום), אבל תכלס מה שהבנתי מעבר להכל, הוא הכוח של אנשים טובים באמצע הדרך להתניע קריירה של אנשים בתחילת דרכם. הפעם אני זאת שהימרו עליה, ועל כך אני מודה להם, שוב. וכן, ידוע לי שה"קריירה" שלי עוד לא התחילה באמת, אבל שורה בקורות חיים לא יכולה להזיק. ועוד שורה: משבוע הבא אני שוב קופי מחליפה עד סוף אוגוסט. עוד פעם לתהות מי נגד מי, להבין שכולם בעד כולם ואז לחפש מי יאכל איתי צהריים.


אם אני כבר בנושא של פרסום וכאלה, וידוי קצר: למדתי ושמעתי על רבים וטובים, אבל אני לא באמת מנסה לזכור שמות. לא של אנשים, לא של פרסים, לא של מנכ"לים, לא למי צריך להתחבר ולא מי כבר מחובר. למען האמת, כל מי שהכרתי עד עכשיו היה דף חלק מבחינתי, וכנ"ל גם כל מי שאכיר.
אני מתייחסת לזה כאל סוג של טיפול מונע כדי שאינסטינקט הליקוק לא יופיע בחיי כשאפגוש מישהו חשוב. כנראה שזאת טעות פטאלית ורוב הסיכויים גם עבודה על עצמי בעיניים. כי אולי זה באמת לא כזה נורא להתלקק ולחפש ויטמין פי כשאתה מתחיל בתחום חדש לחלוטין, ואף אחד לא יחשוב שאתה חסר כישרון רק כי אתה מסתובב עם כמה אנשים. פשוט תדעו שאם תגידו לי איזה שם מפוצץ של ביג-שוט שאני אמורה להכיר ויהיה לי פרצוף מופתע – זה לא בהכרח כי הרגע נכנסתי לתחום, אלא כי בחרתי להשאיר אצלי חלק שלא קשור לשיווק. פשוט לנסות להיות אני הצעירה ולבדוק אם זה עובד.
ואם מדברים על עובד – השבוע מישהו שאני מעריכה בטירוף העביר אלי הצעת פרילנסר, ואני הייתי בשמיים. לא בגלל העבודה שלא תתממש בכל מקרה, אלא כי כנראה אנשים מצליחים לראות בי מלא דברים שאני עדיין לא.

* * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

כבר שבוע שאני קצת לא מבינה מי נתן לי את הטייטל "בלוגרית" (אה, כן, מייקל).
עזבו את זה שפעם חשבו שהכותב הולך ומשחק "מבוכים ודרקונים" עם החברים הדמיוניים שלו, אבל היום זה לגמרי אחר. אז בהיתי וצפיתי בשאר הבלוגרים, שאיכשהו מצליחים גם לחצות פלטפורמות ולהגיע לטלוויזיה לרדיו ולשאר הדברים שעושים מהם כסף (לא בטוחה שאידיאלי להתפרסם כבלוגר). המסקנה היחידה שלי לגביהם, היא שהם פשוט מתנהגים כחשובים. המקום שהם נמצאים בו חשוב, מה שהם חושבים חשוב, והנוד שעשו כרגע הרבה יותר חשוב מנוד של אחרים.
וואלה, בלוגר לא בהכרח מביא תובנות יותר טובות מהשאר, או אפילו כותב יותר טוב ממי שקורא אותו. הוא פשוט טוחן לכם ת'מוח עד שתאמינו לו ששווה לכם לדעת מה הוא עשה, איפה הוא היה, ומה הוא אכל שהוא הצליח להביא נוד ממש אבל ממש מסריח.


* * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * *  * * * * * * * * * * 

חיכיתי חודשיים לעקירת שיני בינה, משהו שהסובבים אותי תיארו כחוויה שעדיף במקומה לראות תוכנית שלמה של אמדורסקי, דץ והשלישית. זה משהו שאדוויל עזר לי ועדיין עוזר לפתור, אך ללא אימה בסגנון של "אני יודע מה עקרת בקיץ האחרון".

נותר לי יום וחצי של מובטלות. תאחלו לי בהצלחה וללא יסורי מצפון פולניים.



4 תגובות:

  1. קופירייטר הוא אמן של מילים, הלא כן?

    הנה לך משחקונצ'יק, תרומתי הצנועה למונומנט שנקרא מור בירן. אולי במקום "כי כנראה אנשים מצליחים לראות בי מלא דברים שאני עדיין לא." זה בעצם צריך להיות "כי אנשים רואים בי מלא דברים שאני עדיין לא מצליחה לראות.". את כבר שם. הגעת. תניחי כבר את הפקלאות שלך יא פולניה מעצבנת ותתחילי לחיות ב"כאן ועכשיו" שלך.

    בברכה,
    המשקיע הנאמן שמצפה לגזור רווחים יום אחד.

    נ.ב. - יש לך בעיות עם שחקני "מבוכים ודרקונים" בדימוס?

    נ.ב.2
    הנודים שלי באמת יותר מסריחים משל אחרים. זה לא שאני סנוב, אני באמת יותר טוב.

    המעריץ ע.

    השבמחק
  2. כפרה על הסנוב מספר אחד שלי :)
    אנחנו צריכים ללכת לאכול סושי יחדיו!
    איזה קטע שחפרנו פעם ביחד ועוד לא ידעתי שמתישהו אני אשתמש בזה למקצוע:)

    אתה יודע שמחמאות לעצמי הן לא הצד החזק שלי...
    ברגע שאני אמצא את הפטנט לא להיות סנוב ולאהוב את עצמך, אני הולכת על זה

    השבמחק
  3. קודם כל השלישית היא שרון חזיז.. אני יודעת ולא ראיתי אפילו פרק אחד בחיים שלי!

    ואני מסכימה לחלוטין עם עומר.. אומנם אלה עבודות זמניות אבל מה שזמני הופך לקבוע והניסיון הוא מה שחשוב פה!

    אפשר להפסיק לדבר על נודים?!

    השבמחק
  4. חח..נועה קרעת אותי מצחוק..ואני מסכימה איתך ועם עומר לגמרי!הזמני בהחלט הופך לקבוע ומור תצליח ללא ספק ובגדולללל :)
    הילה הדדי

    השבמחק